Leta i den här bloggen

tisdag 19 oktober 2010

14.36

Kul rubrik va? Efter att ha hittat på marknadsföringsstorys hela dagen är min kreativitet slut. Jag har inte ens fantasi nog att klä på mig nåt vettigt utan steppar runt i mjukisbyxor och samma linne som jag sov i, jävligt fräscht. Men snart ska jag rycka upp mig för mamma kommer hit och fikar efter jobbet. Dagens i-landsproblem är att jag inte har nån mjölk till kaffet och det ser så jävla kallt ut ute. Vill inte gå till Hemköp... Ska ju endå ut på långpromenad ikväll, när det är mörkt så jag slipper fixa till mig haha.

Förövrigt kan jag tipsa om en riktigt bra concealer. Garniers roll-on ögoncreme och concealer i ett. Den är superskön att rolla på eftersom den är kall och jag tycker att jag ser mycket piggare ut när jag använder den. Finns i två färger, en mörk och en ljus och jag har använt den ljusa. Skönt att den inehåller ögoncreme också för det slarvar jag jämt med annars. Den lägger sig inte i några veck och ser aldrig kakig ut. Ett toppenköp!

//Lina

Inga kommentarer: