Leta i den här bloggen

tisdag 5 oktober 2010

I know I got a problem, problem with misbehavin'

Är hemma en snabbis efter fika med mamma, mat-shopping och en tur på systemet med Danny och Marie. Vi fick för oss att köra en riktig lill-fredag så ikväll blir det höst-fest hos Danny(vi va ju tvungna att ett tema). Det kommer bli en toppenkväll, det är jag säker på.

Kaoset började redan när vi skulle till systemet, Jag gick över gatan, Danny gick över gatan, Marie började gå och Patrik skriker "STANNA". Alla stannar mitt på vägen, bilen från vänster stannar, bilen från höger håller på att köra över mig, Patrik skriker "Backa" och alla börjar backa som tre paralyserade idioter. Totalt trafik-kaos med bilar som stannar och kör om vartannat och så tre puckon mitt på vägen. Och allt för att Patrik tyckte att han såg sin pappas bil och tänkte låta honom köra förbi.

Jaja, vi överlevde och nu ska jag göra mig iordning(utan mitt smink, kul) och äta lite. Slänger upp en bild innan jag går :)

//Lina

Inga kommentarer: