Leta i den här bloggen

onsdag 13 oktober 2010

Goodmooorning Väästerviik!

Sitter och börjar dagen med frukost. Mangoyoghurt, te och polarbröd, Mums. Ska fortsätta med engelskaplugg hela dagen med undantag för en liten promenad/jogging runda. Jag har ju som sagt satt upp lite mål till mig själv och nu börjar jag närma mig de resultat jag vill ha. Det känns bra. Huvudvärken har släppt för tillfället så jag hoppas att den tänker hålla sig borta nu.

Funderar på att åka hem till min älskling ikväll om tiden räcker till. Veckorna blir ju så långa om vi inte ses någonting alls :(. Men men, det är ju bättre nu när det är ett par mil och inte 25 mellan oss så det är väl dumt att klaga.

Nu: English for the win!


//Lina

2 kommentarer:

emma sa...

fin blogg ! och verkligen riktigt fina ögon :)

Kaos-Lina sa...

Tack så jättemycket! Vad glad jag blir :)