Leta i den här bloggen

torsdag 21 oktober 2010

Slutet

Vart är världen påväg om Blondinbella och Nils gör slut undrar jag? Inte för att jag känner dem eller överhuvudtaget har rätt att ha en åsikt om deras förhållande men är man en offentlig person som Bella är så är det inte konstigt om folk har åsikter. När man bloggar lägger man ju ut sitt liv (eller delar av det) till allmän beskådning och då delar man ju med sig av sitt förhållande. Jag har följt Bellas blogg så gott som dagligen i nästan 2 år (inget liv, jag vet) och har alltid tyckt att hon och Nils är så oerhört söta ihop och att de verkar väldigt fårstående och stöttande mot varandra. Typ det perfekta paret om det nu finns nåt sånt. Och nu är det bara slut. Utan förklaring och utan förvarning. Konstig som jag är tycker jag att det är så himla tråkigt. Kanske inte just för att jag tycker synd om dem, de kommer säkert att hitta andra partners och gå vidare. Men det är synd på kärleken på något sätt, som att deras tre år bara var bortkastade. Som att deras kärlek egentligen inte spelade någon roll. Jag hatar när folk gör slut.

//Lina

Inga kommentarer: