Leta i den här bloggen

onsdag 15 september 2010

What's your story morning glory?

Hade satt klockan på 8.30 idag eftersom jag har en del att göra men av nån suspekt anledning tryckte jag fel när jag skulle snooza och stängde av alarmet istället. Vaknade vid 9.45 igen. Detta var min stora skräck i somras när jag va tvungen att vara klar vid 6.40 annars åkte samåkningsbilen, men då lyckades jag göra rätt varje gång. Tur att jag inte hade någon tid att passa idag i alla fall.

Idag ska jag börja skriva på inlämningsuppgiften som ska in nästa vecka, "Populärlitteraturen, och synen på denna genom tiderna". Det är väldigt intressant men svårt att få grepp om alla kritiker, författare och olika typer av litteratur. Men det går nog bra bara jag kommer igång. Det svåraste är alltid att få till en bra början.

Sen ska jag göra den första uppvärmnings-uppgiften i Business engelskan också men det är bara en kort presentation av mig själv så det känns inte ens lite jobbigt. Så himla kul att börja plugga engelska igen, senast jag gjorde det var ju Cambridge-kursen på Gymnasiet som är det roligaste jag någonsin gjort i pluggväg.

Ska göra ett stort köp inför hösten sen också, bilder kommer ikväll eller imorn :)

Later!

//Lina

Inga kommentarer: