Leta i den här bloggen

tisdag 14 september 2010

Vilken bloggare...

…är roligast?
SVAR: Katrin Zytomierska, Anna Hibbs och Matilda

…är mest lik dig själv i sättet?
SVAR: Lite svårt att säga när det gäller proffsbloggarna eftersom jag inte känner dem men jag tror att Anna Hibbs liknar mig på vissa sätt.

…klär sig snyggast?
SVAR: Oj, Många klär sig snyggt men jag tror Kenza är snäppet bättre än alla andra.

…har utvecklats mest året 2010?
SVAR: Katrin Z. Hon har ju blivit mamma.

…borde lägga ner sin blogg?
SVAR: Alla som inte uppdaterar eller enbart provocerar, det är så 2008.

…tycker du ska ha sitt egna TV-program?
SVAR: JAG! Annars måste jag säga Kenza.

…ska bli större än vad den är idag?
SVAR: Hmmm. Måste ju säga min igen haha.

…är smartast?
SVAR: Blondinbella verkar ju långt ifrån dum.

…inspirerar dig mycket?
SVAR: Oj, blir inspirerad på olika sätt men klädmässigt blir det Kenza, Karriärmässigt Michaela Forni eller Blondinbella, Och rent allmänt inspirerande tycker jag att Linas och Johannas bloggar är. Att vara småbarnsmamma och samtidigt ha massa andra spännande saker på gång tycker jag är inspirerande om något.


…har en bra skvallerblogg?
SVAR: Skvaller tycker jag inte är så jättespännande men Bloggkommentatorerna
har ju koll på vad som sker i bloggvärlden.

//Lina

Inga kommentarer: