Leta i den här bloggen

onsdag 1 september 2010

Onsdag

Godmorgon!
Idag skiner solen och jag börjar må lite bättre. Ska ut på stan en sväng och fika med mamma och sen ska jag hämta ut mitt nya mobila bredband :)

Förhoppningsvis har jag fått en kod till mitt kort också annars blir det väl att gå till banken och trängas med pensionärerna haha.

För övrigt kom jag på att det skulle va helt idiotiskt att bara kolla mina mått 1 gång i månaden, då är det ju lite svårt att korrigera om det inte går dit det ska. Så varannan vecka kändes mer lagom. Idag ser det ut såhär:

Midja: 67 cm
Mage: 77 cm
Rumpa: 92 cm
Lår: 56 cm
Arm: 27,5 cm
Bröst: 89 cm

Kul, 9 timmars promenerande och 500 situps i veckan och det enda som händer på två veckor är att rumpan blir 1 cm mindre. Men men, det är väl bara att lägga i en högre växel nu när jag blir frisk.

//Lina

Inga kommentarer: