Leta i den här bloggen

måndag 13 september 2010

Lycka!

Den som sa att man inte kan köpa lycka vet inte vart man handlar. Idag slog jag på stort och unnade mig en riktig shoppingrunda.






På H&M köpte jag ett par grå jeansleggings, ett par svarta lackleggings, en T-shirt, Bronzepuder (en favorit) och L'oreals Million Lashes. Har hört att den ska va superbra och jag gillar ju mascaror med gummiborste så den ska nog bli en ny favvo.



På Åhléns belv det sista delen i twiligtserien, doftljus som luktar hur gott som helst av lime och en aning basilika och Kastanjevatten. Det funkar som brun utan sol men ska gå snabbare och inte lukta lika äckligt. Har inte testat den än men jag ska berätta hur den funkade när jag vet.



Från Din Sko fick de här snyggingarna följa med hem. Jag är lite kär :)



//Lina

Inga kommentarer: