Leta i den här bloggen

tisdag 7 september 2010

Csn!

Jag hatar csn. De som jobbar där måste vara långsammast i Sverige, förlåt men ni är det! Hur fan kan det ta 5 dagar för er att öppna ett brev? Jag vill ha mina pengar och jag vill ha dem nu! NU! Är så förbannat trött på att hela tiden behöva tacka nej till allt för att ni är tröga. Och en viss lärare vid namn Håkan kommer jag seriöst att börja förfölja snart. Hur kan man fucka upp samma sak två år i rad???

Fy fan för lata och långsamma människor!

//Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

jobbigt! vad är det som din lärare har "fuckat upp" då? :-/

Kaos-Lina sa...

Han har missat att sätta in poäng för en kurs sen förra året så jag har för lite poäng för att få studiebidrag. det "komiska" är att han gjorde exakt samma sak förra året. Hopplös!