Leta i den här bloggen

tisdag 28 september 2010

Hello!

Idag känns det verkligen att det börjar bli höst. Kallt och otäckt, usch. Har hittills bara legat i soffan och läst "Så länge vi båda andas" som är så sjukt bra att jag nästan inte kan slita mig ifrån den. Men det måste jag för idag står plugg först på schemat, måste bli klar med det som ska läsas fram till seminariet nästa vecka. Kl 13 ska jag göra nåt som jag inte gjort på väääldigt länge. Jag ska gå och simma. Det ska bli kul men det är så länge sen så vi får se om jag ens vet hur man gör längre haha. Ikväll tror jag att jag åker ut till min älskling och myser lite.

Så nu vet ni vart ni har mig idag :)

//Lina

4 kommentarer:

Lipinnepeapa:) sa...

Hej där!!
Låter som du har det bra där hemma:) Är det inte svårt att hitta motivationen att plugga när man inte har några föreläsningar eller klasskamrater att plugga ihop med? Det skulle jag tycka :P

Nästa vecka kommer jag hem till viken för praktik några dagar. Om du har tid kanske vi kan träffas nån kväll??

Kram Lenny!

Kaos-Lina sa...

Hej! Ja det är bra med mig :) Ibland är det lite svårt men mest är det skönt att kunna bestämma över tiden själv :) Fast jag saknar klasskompisar lite.

Vore jättekul att ses nästa vecka, vilka dagar är du i Viken?

Pusss

Lenny sa...

Jag är hemma mellan måndag och torsdag.. Vet inte riktigt hur länge jag jobbar om dagarna men vi kan höras lite närmare när jag vet. :D

Kos

Kaos-Lina sa...

Det låter skitbra :) Hör av dig när du vet lite mer om tider och så så styr vi upp nåt :)

Puss Puss