Leta i den här bloggen

fredag 10 september 2010

Fredag igen!

Veckorna går så fort, jag hinner inte med känns det som. Snart är det höst och då känns det ju lite som att livet är över haha. Men men, jag ska försöka se till att den här hösten blir lite bättre än alla andra höstar. Har satt upp lite mål för mig själv som jag ska försöka genomföra. Hoppas, hoppas ;).

Csn har tagit sitt förnuft till fånga och på måndag får jag mina pengar. De bad till och med om ursäkt för att det hade blivit försenat.

Har bara styrt lite här hemma idag, inte haft lust att göra nåt särskilt och eftersom jag är student utan några fasta tider att passa så gjorde jag precis det jag ville, jag låg i soffan, tittade på topmodel och lyssnade på regnet. Men nu är det dags att ta tag i livet, ta en dusch och slänga på sig lite kläder. Vid 16.00 blir det en liten trip hem till min älskling. Saknar lite mys så här på höstkvällarna.

//Lina

Inga kommentarer: