Leta i den här bloggen

torsdag 23 september 2010

Huvudvärk

Idag har jag sjukt ont i huvudet. Och det beror inte på några Fisherman shots eller Appletinis som man kanske skulle kunna tro, utan för att klant-Lina skulle visa ett "jätteroligt" trick som går ut på att typ snurra på klackarna och lyckas halka på nåt blött och äckligt och slog i huvudet i ett bord. Då tyckte Danny att det va dags att gå hem. Annars var det en väldigt trevlig kväll :). Innan Club 9 var jag och mina syskon hemma hos pappa och åt god mat och innan det gick jag och syrran en sväng på stan som resulterade i ett nagellack, ett halsband och 5 par strumpor. Ett tips till alla med minifötter: köp strumpor på Kappahls barnavdelning :P

Nu ska jag försöka plugga lite. Har fastnat på en uppgift som kräver ganska mycket kreativitet och den är det för tillfället brist på.

//Lina

Inga kommentarer: