Leta i den här bloggen

måndag 27 september 2010

En helt vanlig dag

Idag har det varit en helt vanlig dag. Jag har pluggat, det va helt ok, nästan kul faktiskt. Jag har plockat i disken och små-städat i köket, jag har plockat ihop tvätt, jag har snackat med Fiffi på facebook (saknar henne och Erik, och självklart lopphunden), jag har lagat och ätit mat, sett på TV, läst bloggar, bloggat, cyklat ut till mamma och ätit, klappat på världens finaste katter, kommit på att jag vill ha ett djur, fått fina presenter från Spanien, pratat om allt från relationer till främlingsfientliga människor via provocerande bloggar (min mamma är världsbäst på att diskutera) och druckit massa kaffe.

En helt vanlig dag. Inget sensationellt har hänt förutom att min hotmail har blivit kapad vilket är jävligt irriterande.

Jag brukar ju säga att jag hatar vardagar och till viss del gör jag det. Men det blir ju vad man gör det till och ibland är vardagen riktigt trevlig.

//Lina

Inga kommentarer: