Leta i den här bloggen

torsdag 16 september 2010

Jag ger mig!

Ok, efter ett antal små incidenter idag där jag fullständigt tappade motivationen har jag insett följande: Jag måste hitta en aktivitet ett par dagar i veckan så att jag slutar känns mig så lat, slapp och missnöjd. Eftersom ingen nappade när jag efterlyste en häst så provar jag med en ny efterlysning. Ett bra gym. Någon som tränar i Västervik och kan ge ett tips på ett bra gym som helst ska ha gruppträning och allra helst pass med bodybalance/yoga/pilates eftersom det är något jag verkligen gillar. Har funderat på Tjust rehab, nån som vet om de är bra och vad det kostar där? Inskrivningsavgift, Bindningstid etc.

Kom igen och hjälp en stackare som är helt lost och liksom inte orkar hålla på med promenader som inte ger nåt. Vill bli stark och snygg igen haha.

Skämt å sido, man blir fan inte motiverad någonstans av att läsa om folk som har tränat i 2 veckor och fått 4 cm smalare midja utan att ha förändrat sin kost det minsta. Blä.

//Lina

UPDATE: Detta är det sista inlägget på väldigt länge där jag tar upp min vikt/mått etc. Skittråkig läsning för er och stressande för mig plus att mamma tror att jag är ätstörd (för att jag bara åt en kaka till fikat :P). Så slut med det.

Inga kommentarer: