Leta i den här bloggen

onsdag 30 maj 2012

Vad hände?

Men åhhhhh! Jag blir så trött på mig själv. Förra veckan rullade träningen på hur bra som helst, lyckades ju till och med få in ett dubbelpass. Veckan innan det var likadan, massor av rolig träning. Men denna vecka: Inte ett pass!

Visst, jag har gått och cyklat en hel del men det räcker ju inte på långa vägar. Nu är det skärpning till nästa vecka. Hinner ju inte göra så mycket åt det denna vecka eftersom jag jobbar sent idag och imorn och i helgen kommer jag inte att vara hemma. Så det får bli promenader för hela slanten resterande dagar och nästa vecka ska jag fan va på gymmet varje dag.

Sen har jag kommit in i en sån där hopplös godisperiod nu igen. Jag blir nästan alltid så en vecka innan jag får mens, jag äter allt sött jag kan komma över.

Nej, skärpning Lina! Har ju bara en liiten bit kvar till mitt må och det SKA jag fan uppnå den här gången.

Så nu ska jag ge mig ut på morgonpromenad!

Inga kommentarer: