Leta i den här bloggen

söndag 20 maj 2012

Min Helg!

Hello! Har legat lite lågt på bloggfronten över helgen. Mest för att jag har haft fullt upp med annat men lite för att jag har tänkt MASSOR på om jag ska ha kvar bloggen eller inte och om jag kanske ska ändra inriktning på den eller göra den lösenskyddad. Som jag har velat fram och tillbaka om detta. Men jag har fortfarande inte kommit fram till hur jag ska göra. Känner väl mer och mer att jag inte vet vad jag ska ha bloggen till egentligen. Vad den ger mig eller andra människor. Ska fundera ett tag till så får vi se.

Annars har helgen varit awsome! Jag började den med att åka ut till Hälgenäs för lite grillning hos Robin och Johanna. Jättetrevligt och massor med god mat. Så mysigt med en lugn kväll när man bara umgås och catchar up lite. Synd att man är så trött på Fredagar bara.

På lördagen tog vi det bara lugnt hemma hos älsklingen på dagen. Hans mamma, morbror och kusin kom och fikade annars gjorde vi inget särskilt. Åkte in till Viken vid tre för jag skulle på jobbfest. Först träffades vi ett gäng hemma hos Helena för fördrink och sedan begav vi oss hem till Therese som hade fixat en så himla rolig kväll. Längesen jag hade så kul! Vi åt supergod mat (efterrätten var to die for! Såå god!), gick tipspromenad och pratade om allt mellan himmel och jord. Kan säga att kvällen bjöd på många skratt haha.

Lite senare på kvällen åkte vi ner till stan och gick in på Briggen. Mycket folk men inte så många man kände. Fick 1 miljon shots och en pelargon av en främling haha. Hängde på Briggen till stängning och sedan drog jag och Kalle tappert vidare till Harrys där mitt kort bestämde sig för att sluta samarbeta. Lite pinsamt. Ännu lite mer pinsamt var att jag bad vakterna att låta mig gå in gratis för att jag har jobbat där för sisådär 100 år sedan. Men så är jag ju en ganska pinsam människa också haha.

Efter lite dans och lite minttu gav vi upp och drog oss hemåt. Hemma möttes jag av min romantiska man som satt uppe och väntade och hade hällt upp vin och ville ha myskväll (kl 3 på natten) så vi satt uppe och pratade om allt möjligt ett bra tag och hur kvällen/natten slutade håller jag nog för mig själv ;)

Har mått oförskämt bra idag tycker jag, bortsett från att jag har varit lite trött. Har slappat och hängt onormalt länge på Blomsterlandet. Älskling ska anlägga en kryddträdgård och jag lekte med de köttätande växterna. Måste ha en sån!

Nu ska jag gå och göra ett stort glas oboy och kolla på Bridget Jones. Bra avslut på en perfekt helg.




Inga kommentarer: