Leta i den här bloggen

onsdag 9 maj 2012

Svaret på frågan alla ställer:

Om jag fick 10:- varje gång någon ställer frågan "Vad ska du göra i höst?" skulle jag vara betydligt rikare än vad jag är. Och nu har jag liksom blivit lite trött på att behöva svara på den varje dag. So here it goes:

JAG VET INTE!

Jag har absolut ingen aning om vad jag ska jobba med, vart jag ska bo eller hur mitt liv kommer att se ut. Ingen alls. Så å ena sidan har jag alla valmöjligheter i världen och å andra sidan har jag inte som helst möjligheter att göra något. Eftersom jag inte vet vad jag vill över huvudtaget.

Vill nån gå in som överhuvud och bestämma åt mig? Ge mig en plan för hösten som är hållbar ur ett långsiktigt perspektiv är du snäll och jag är dig evigt tacksam.

För jag orkar faktiskt inte.

Inga kommentarer: