Leta i den här bloggen

onsdag 2 maj 2012

Gnäll

Jag vet att man inte ska blogga när man är på dåligt humör men idag kan jag inte hjälpa det. Jag är så trött och har ont överallt. Mina lår är värst, har typ aldrig haft så ont i musklerna, jag går som en pensionär och att böja på benen är helt omöjligt. Mes, jag vet.

Sen har jag ont i huvudet och känner mig allmänt hängig. Ledsen för att jag inte kan träna är jag också. Tur för kunderna att jag slutade tidigt idag så de slapp mitt humör. Orkade inte va mer trevlig än nödvändigt när jag helst bara ville gråta för att mina ben gör så ont.

Jag vill gå ut i solen och gå långpromenad och umgås med folk, inte ligga hemma och tycka synd om mig själv.

En annan sak som är grymt tråkig är att Vårutmaningen går pissdåligt rent ut sagt. Syns ingen skillnad mot när jag började och antagligen kommer det inte att bli nån skillnad heller. Får bli ännu en sommar med ångest och komplex helt enkelt. Det suger, men om det inte hjälper att träna 3-5 dagar i veckan och äta bra så vet jag inte vad som hjälper.

Och kom inte och säg att jag ska vara nöjd som det är eller att jag redan är smal. Jag ser inte ut som JAG vill och sen vad andra tycker är oviktigt. Kommer aldrig bli nöjd ändå så ibland undrar jag om det ens är värt att försöka.

Blä för den här dagen helt enkelt.

Inga kommentarer: