Leta i den här bloggen

tisdag 1 maj 2012

Shoppat!

Alltså min kärlek till gallerior blir bara större. Allt på en plats, lätt att hitta och jag behöver inte vara utomhus. Inte för att det hade gjort nåt idag eftersom vädret är underbart, men ändå. Jag och mamma har spenderat dagen på Ikano och Ikea i Linköping och jag har gjort sååå fina fynd så ni kan inte ana. Om bara min kamera och dator kunde samarbeta skulle ni få se följande: Ett par mintgröna shorts, ett par perfekta jeans, en vit stickad tröja, en vit spetstopp, ett par solglasögon, ett par örhängen och lite nytt smink.

Eftersom ni gillar inlägg med bilder ska jag försöka fixa det till er så fort som möjligt men nu ska jag gå och hänga tvätt och sen fixa naglarna tills imorn.

Hoppas att eran första maj har varit lika härlig!

Inga kommentarer: