Leta i den här bloggen

måndag 14 maj 2012

Ny vecka!

Jag har aldrig varit ett fan av måndagar. Jag har mest sett allt det jobbiga som den nya veckan för med sig. Men nu ska jag försöka ändra på det och se allt det roliga och givande som veckan innehåller. Det blir ju lite vad man gör det till.

Så idag gick jag upp vid 8.30, åt frukost och gav mig ut på en morgonpromenad. 30 min av sol, frisk luft och motion. Bra start på dagen med andra ord.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och plocka undan lite här hemma. Sen jobbar jag 11.55 - 20.00. Inte mitt favoritpass direkt men jag fokuserar på att jag kommer att få jobba med bra kollegor och kanske träffa en och annan rolig kund.

Hoppas att ni får en toppenmåndag och se till att fokusera på det som är bra istället för det som är mindre bra :)

Inga kommentarer: