Leta i den här bloggen

torsdag 17 maj 2012

Ledig!

Idag är jag (och typ hela övriga Sverige) ledig! Efter gårdagens totala kaos på jobbet med datorer/kassor/kortläsare som inte funkade och typ 1 miljon kunder var det skönt att vakna imorse och inse att jag inte behövde gå upp.

Har inget särskilt planerat för dagen. Ska städa, tvätta och gå en promenad. That's all. Jag behöver verkligen sånna dagar när jag bara får vara och bestämma över min egen tid. En slappdag helt enkelt.

Något som verkligen inte var slappt var träningspasset jag var på igår. Testade Body Combat för första gången och det var verkligen min grej. Så sjukt kul att slåss haha. Jag som har lite aggressioner inom mig fick ta ut dem på ett bra sätt. Trött blev man också men så hade jag ju jobbat nästan 11 timmar innan också.

Provade ju Body Jam i tisdags också och det var kul men sååå mycket svårare eftersom jag inte är den mest väl-koordinerade människan. Så det var svårt att hänga med i stegen men väldigt kul och toppenbra instruktörer.

Veckans träning ser ut såhär hittills:

Måndag: Promenad 30 min
Tisdag: Promenad 30 min, 1 timme Body Jam
Onsdag: 1 timme Body Combat


Kan säga att än så länge har veckans konditionsträning givit mycket trevliga resultat. Tänkte dela med mig mer av dem på senare i veckan om ni är intresserade.

Inga kommentarer: