Leta i den här bloggen

söndag 27 maj 2012

Helgen jag behövde.

Alltså, jag får be om ursäkt för mitt urusla humör de senaste dagarna. Jag vet att jag har varit överjävligt bitter och tråkig men så kan det ju vara ibland. Behövde bara tänka över och reda ut ett par saker så blev det bättre.

Jag har ett par stora problem kvar att lösa, att jag inte har något jobb efter augusti, att jag inte trivs i min lägenhet och att jag inte vet vart jag ska i höst. Men nu har jag bestämt mig för att inte bry mig om det förrän i augusti när det är aktuellt.

Jag tänker inte gå miste om att njuta av sommaren bara för att jag inte vet vad som händer i höst. Det värsta som kan hända är att jag blir arbetslös men då får jag väl bli det då. Jag dör ju inte.

Hur som helst, så har jag haft en toppenhelg (förutom fredagkväll till lördag eftermiddag när jag var på pisshumör) och umgåtts massor med min darling och min familj. Vi var ju på Visskolans jubileum i lördagskväll och det var jättebra, kul att komma ut på nåt man inte gör annars. Efteråt gick vi ut och tog ett par glas rosé och träffade lite fint folk på Sahara. Avslutade med pizza på Diana.

Idag har vi bara slappat och firat våra mödrar på mors dag. Vädret har ju varit superfint och då känns ju allt så mycket bättre och roligare.

Nu är jag supertrött så det blir sängen och ett avsnitt Big Bang Theory om en liten stund.

Jag hoppas att veckan som kommer blir bättre än den som varit :)

Inga kommentarer: