Leta i den här bloggen

fredag 25 maj 2012

Jordgubbar: I love you!



Min frukost idag! 


Idag är det äntligen löning! Hurra säger jag och hurra säger min kyl som varit i det närmaste tom den senaste veckan. Har varit och storhandlat nu på förmiddagen. Massa gott och nyttigt. Jag är ju ett salladsfreak som skulle kunna leva på sallader så det är väl det jag kommer att göra nu. Så lätt och fräscht på sommaren.

Snart ska jag ge mig iväg och hjälpa familjen Dunger-Svensson att bli av med lite grejer i källaren. Tänkte fota allt och lägga ut det på facebook-loppisen och kanske blocket också. Det är ju liksom min hobby att sälja saker haha.

Ikväll ska jag nog bara vara hemma och förhoppningsvis umgås med min älskling. Om han inte bestämmer sig för att vara kvar ute i skogen för då blir det nog en sväng på stan för ett glas rosé eller två. Jobbar ju imorgon så det får bli en lugn kväll hur eller hur.

Btw, är det inte lite märkligt att jag får flest besök när jag skriver arga/ledsna inlägg? Kanske ska börja med en arg-blogg för att få upp läsarantalet lite? :P

Happy friday everyone!

Inga kommentarer: