Leta i den här bloggen

torsdag 24 maj 2012

I survived!

Hej på er! Ett snabbt inlägg nu innan jag ger mig iväg till jobbet. Ville bara tala om hur stolt jag var över mig själv igår. Vi hade ju bokat in oss på dubbelpass vilket innebär ca 2 timmars konditionsträning. Jag var nervös hela dagen och satt med fingret på "avboka" knappen på TR:s hemsida ca 20 gånger. 

Men så tänkte jag att om deltagarna i biggest loser kan så kan fan jag med. Jag är ju redan i helt ok form så en utmaning dör man inte av. 

Och det gjorde jag inte heller. Visst, svetten rann, mina muskler grät lite och vissa rörelser blev halvdana men fan så bra det kändes! Jag var så himla stolt över mig själv när vi gick därifrån och nu vet jag ju att jag kan. Att jag inte dör av dubbelpass.

Det är detta som är en av de saker jag älskar med träning, man kan utmana sig själv och upptäcka att man klarar mer än man tror. 

Så veckans träning hittills:

Måndag: Promenad 60 min
Tisdag: Promenad 30 min
Onsdag: Promenad 30 min, Sh'bam 45 min, Body Combat 60 min.

Inga kommentarer: