Leta i den här bloggen

söndag 20 maj 2012

For your information!

Just det! Eftersom det tydligen cirkulerar en del sjuka saker om mig så kan jag ju meddela alla att nej, jag har inte varit otrogen mot Daniel och skulle aldrig vara det heller. Absolut inte med personen som går runt och säger att vi har gjort "allt möjligt". Det har bara hänt i den personens störda fantasier (vilket är obehagligt så det räcker) och jag kommer aldrig mer att lita på den här människan. 

Det är illa nog när någon ljuger för mig men det har jag haft överseende med eftersom jag har gillat personen i övrigt men när någon ljuger om mig så är det nog. Det finns ingen anledning för mig att ha kvar en sån person i mitt liv så nu är denne raderad ur min tillvaro och kommer aldrig mer in igen.

Jag är så jävla trött på falska människor och människor som hugger en i ryggen när man minst anar det. Men nu är det slut med det.

Sen hur fan man kan ljuga om att man håller på med sina bästa vänners flickvänner är ju helt ofattbart. Tycker kanske att det skulle säga en hel del om hur den här personen är funtad.

Jag har varit jätteledsen över detta men nu släpper jag det och går vidare. Det finns ju som sagt "6 miljoner" människor i världen så en mindre i mitt liv gör inte så mycket.

Det är din förlust.

Inga kommentarer: