Leta i den här bloggen

måndag 7 maj 2012

Fantastisk helg

Hej alla fina! Jag har haft en supermysig helg som började med grillning hemma hos min älskling ute i the forest. Härligt folk, god mat och gott vin = toppenkväll. På lördagen var vi ute hela dagen och njöt av det fina vädret. Till och med jag fick liiite färg så nu är jag hudfärgad istället för genomskinlig. Mycket trevligt.

På kvällen åkte vi hem till mig och hade myskväll. Danne utnämnde kvällen till min kväll så jag fick bestämma både film, godis och mat. Var mycket nöjd som ni kan förstå. Filmen var helt ok, det blev Crazy, Stupid Love som jag nog hade lite för stora förväntningar på. Men helt ok som sagt.

Söndagen blev en fika-dag. Först kom mamma och min lilla bror hem till mig och efter det mötte vi upp Johan, Maria och Jennifer och drog ut till Lögabergen för en liten picnic. Jättehärligt väder!

Idag vaknade jag med ont i halsen men gick iväg till jobbet vid 11 och var med på möte som var intressant och lärorikt. Efter det mötte jag upp världens bästa Cajsa som var i stan. Sååå kul att ses igen och prata ikapp om allt möjligt. Skönt att hon snart kommer hem och sommarjobar i Viken så man kan ses lite oftare.

Nu ska jag hugga in på en fruktsallad och lite ingefärste till ett avsnitt av "Älskling du har blivit en tjockis". Frågade Daniel om han tyckte att jag skulle gå upp en 15-20 kg så att vi kunde va med i nästa säsong men det tyckte han inte var en bra idé haha. Konstigt.

Inga kommentarer: