Leta i den här bloggen

söndag 6 maj 2012

Söndagslistan


1. Bästa frukosten?
Min favvo frukost just nu är Yoggi mini i smaken passion/vanilj med blandade frön. Supersnabbt och supergott. Annars är ju rostade mackor såå gott.
2. Aldrig få ta ett glas vin igen eller aldrig få dricka en drink igen?
Fan, som att välja mellan sina föräldrar ju. Nä, skämt åsido skulle jag nog välja bort drinkarna i så fall. Jag älskar rödvin. Och rosé. Och mousserande.
3. Du måste klä dig i en enda färg resten av livet, vilken?
Svart. Tråkigt men snyggt.
4. Bästa uppfinningen?
-telefonen.
5. Vilken egenskap saknar du enligt dig själv?
Självdisciplin. Suger på den fronten.
6. Vad ska dina barn heta? Vi låtsas att du får en pojke och en flicka.
Haha, gud va kul. Jag och älsklingen har ju haft ett antal hetsiga diskussioner om detta. Inte för att vi ska ha barn men ändå. Jag gillar Filip och Isabella. Särskilt Filip.
7. Du måste bo i Kuala Lumpur i två år. Gråter du av glädje eller sorg när du hör det?
Inget av det. Jag googlar Kuala Lumpur eftersom jag inte har en aning om vart det ligger. Eller om det är ett land eller en stad.
8. Du får välja, vilken stad i vilket land vill du helst bo i för resten av livet?
Oj. Svårt. Jag kan tänka mig att bo på många ställen. L.A skulle passa mig nu men när man blir äldre kanske man inte trivs där. Eller jo, jag kan totally se mig själv som en del av Svenska Hollywoodfruar 2030. Vi säger L.A.
9. Aldrig mer få se på tv eller aldrig mer få lyssna på musik?
Jag älskar TV. Så jag väljer bort musiken. 
10. Vilket sällskapsspel är du bäst på?
Med andra ord. Jag är obesegrad.
11. Vilket yrke skulle du aldrig kunna ha?
Ekonom. Stackars det företaget i så fall.

Inga kommentarer: