Leta i den här bloggen

fredag 4 maj 2012

Friday is cleaning day

I alla fall denna fredag. Jag är ju ledig idag så jag har ägnat morgonen åt att diska och dammsuga. Nu har jag en liten paus för kaffe och fruktsallad, skulle kollat på Hem till gården men det var tydligen inställt. Vad hände där? (En 23 åring som följer Hem till gården slaviskt, vad hände DÄR haha?) Det blev ett avsnitt Top model istället.

Jag ska fortsätta dagen med att städa badrummet och sortera tvätt. Gud så tråkigt men gud så skönt när det är gjort. Ikväll åker jag med Eveline och Pierre ut till älsklingen där vi ska äta middag ihop. Darling hade bestämt grillning men har ingen grill (smart tänkt) så vi får se vad vi hittar på haha. Lite kul att båda är lika korttänkta ibland.

Resten av helgen är oplanerad. Lite jobbigt kan jag tycka men på ett sätt är det skönt att bara kunna ta det som det kommer. Jag vill träna så antagligen åker vi in till stan imorn. Hur som helst ska det bli skönt med tre dagars ledighet.

Nej, nu ropar toan på mig, den vill bli skrubbad så det är väl bäst att göra som den vill. Har ju som ni kanske vet lite fobi för snuskiga badrum så nu ska mitt bli skinande rent igen!

Happy friday darlings!

Inga kommentarer: