Leta i den här bloggen

söndag 1 april 2012

Vecka 1, check!

Då var första veckan i vårutmaningen avklarad. Och hur har det gått då? Superbra tycker jag! Har fått till inte mindre än fyra pass på gymmet och en powerwalk så jag är jättenöjd.

Måndag: Gymmet, kondition och styrka   Hann inte till gymmet tyvärr men cyklade och gick massor under dagen.
Tisdag: Powerwalk 45 min
Onsdag: Gymmet: 15 min powerwalk, 10 min cykel, 25 min styrka, hela kroppen.
Torsdag: Gymmet: 15 min powerwalk, 25 min cykel, 15 min crosstrainer, styrka, mage + rygg
Fredag: vila
Lördag: Gymmet: 15 min cykel, 15 min crosstrainer, 15 min powerwalk, mage + rygg
Söndag: Gymmet: 20 min cykel, 20 min crosstrainer, 25 min styrka (hela kroppen) och 25 min powerwalk.


Som sagt, jävligt nöjd. Har dessutom bara ätit godis lör-sön :)


Nästa vecka jobbar jag ganska mycket men jag ska försöka få till träningen ändå, allt handlar ju om planering och att få "tummen ur". Tänker mig att veckan ska se ut såhär:


Måndag: Powerwalk/crosstrainer
Tisdag: Gymmet
Onsdag: Powerwalk/crosstrainer
Torsdag: Crosstariner
Fredag: Gymmet
Lördag: vila
Söndag:Powerwalk

Inga kommentarer: