Leta i den här bloggen

torsdag 12 april 2012

Ännu en sak man inte gör i simmahllen/gymmet:

Är nämligen att lämna använda tops på en bänk i omklädningsrummet. Detta upplevde vi idag och det var allt annat än trevligt. Så det kan vi ju lägga till listan på saker som inte är ok. Fan, gör äckliga saker hemma!

Annars var det ett trevligt träningspass och det var trevligt att ha sällskap. Hade tänkt åka direkt från Actic till Tjust Rehab och köra Bodybalance men kom på att jag glömt att boka så jag åkte och handlade istället.

När jag kom hem fick jag skämmas lite över min katt som försökte attackera en schäfer på gatan. Hon är inte klok någonstans och verkar inte fatta hur liten hon är. Visst att hon tar sig an grannskapets hankatter (som numera är livrädda) men en schäfer tyckte jag var i största laget så jag gick och hämtade in henne. Hundens ägare bara skrattade åt henne men så vet han ju inte hur vassa vampyrtänder hon har. Liten men kaxig.

Veckans träning ser ut såhär än så länge:

Måndag: Gymmet: 45 min crosstrainer, 10 min powerwalk, mage
Tisdag: 
Onsdag:
Torsdag: Gymmet: 15 min cykel, 25 min styrka (hela kroppen), 15 min powerwalk
Fredag: 
Lördag: 
Söndag:

Hade tänkt gå en promenad imorgon förmiddag samt simma på lördag. Det borde bli bra.

Inga kommentarer: