Leta i den här bloggen

måndag 16 april 2012

Förra veckans träning!

Måndag: Gymmet: 45 min crosstrainer, 10 min powerwalk, mage
Tisdag: 
Onsdag:
Torsdag: Gymmet: 15 min cykel, 25 min styrka (hela kroppen), 15 min powerwalk
Fredag: 
Lördag: Gymmet: 15 min cykel, 10 min crosstrainer, 25 min styrka (hela kroppen), 10 min powerwalk. Sedan två ganska långa promenader på kvällen.
Söndag: 20 min promenad


Inte min bästa vecka men långt ifrån min sämsta. Har sjuk träningsvärk i vaderna efter att ha gått ett par km i höga klackar i lördags men det var det lätt värt. Vi firade först mina syskon som fyllde 18 och sedan ett annat tvillingpar som fyllde 24. Vi hade så himla kul. 


Den här veckan ska jag försöka få till minst 5 träningspass, måste lägga i en högre växel nu om det ska hinna hända lite till 1:a maj. Hade tänkt dra till gymmet idag men blev inringd på jobb till kl 20 så det får bli imorn istället. 

Inga kommentarer: