Leta i den här bloggen

tisdag 17 april 2012

Shut the fuck up and train!

Just nu tycker jag att det står still. Ser inga resultat längre så då är det väl dags att lägga i en högre växel. Började ju veckan med både godisätande och ingen träning så nu tar jag igen det. 40 min crosstrainer blev det idag. Nöjd.


Måndag: -------
Tisdag: 40 min crosstrainer
Onsdag:
Torsdag: 
Fredag: 
Lördag: 


Nu ska jag kolla Top Model 17 och försöka sluta att älta dagens "katastrof". Gjorde ett jättedumt misstag på jobbet och skäms verkligen. Jag är annars väldigt noga på den här punkten men idag blev det fel helt enkelt. Men jag försöker att se det som en lärdom och inte ett misslyckande. Alla gör faktiskt fel ibland och jag får försöka gottgöra det genom att vara bra på andra punkter.


Godnatt på er!

Inga kommentarer: