Leta i den här bloggen

onsdag 11 april 2012

5 saker man inte gör i Simhallen/ på gymmet!

Idag har jag varit på jobbet mellan 7.50-18.30 så det har varig en lång dag. Men bra så jag klagar inte :). En sak jag däremot tänker klaga lite på är folks beteende i simhallen/på gymmet, en del grejer som folk har för sig är ju bara inte ok. Detta till exempel:

1. Fila fötterna/klippa tånaglarna i bastun. Alltså...Usch!

2. Raka diverse kroppsdelar i den allmänna duschen. Ja, det finns folk som tycker att det är ok. Det är det inte.

3. Peka på folk och skratta. Bara elakt.

4. Lyssna på SJUKT hög trumpetmusik i gymmet. Jag skiter i om du älskar din musik, jag vill inte höra den från dina hörlurar.

5. Använda alldeles för små träningskläder. En gång gick jag på pilates samtidigt med en kvinna som hade typ lösa minishorts och i varje böjande rörelse kunde man se rakt in i  ni vet vad. Sånt vill jag inte se när jag tränar. Det gäller förövrigt även för låååååga shorts som visar en annan (också osmickrande) öppning. Vill jag se arslen har jag ett eget jag kan kolla på.


Så! Har vi löst detta en gång för alla? Tack!


Inga kommentarer: