Leta i den här bloggen

onsdag 25 april 2012

Jobb!

Det här med jobbsök är ju ingen lätt match. Mitt vikariat går ju ut i September så nu gäller det att hitta nåt nytt och helst spännande jobb. Men Ams.se är ju direkt deprimerande och jag har inte överdrivet många kontakter så det känns lite jobbigt nu. 

Vet du något jobb som skulle passa mig? Jag kan tänka mig att jobba både inom mediebranschen, med event eller inom handeln. Jag är flexibel och kan jobba hur mycket som helst, men inte hur lite som helst, mitt minimum är 60% annars kan det vara. Jag ställer inte så höga krav och är lätt att samarbeta med. Lär mig fort gör jag också.

Städer jag kan tänka mig: Västervik, Linköping, Norrköping, Göteborg eller Stockholm. Kanske någon annanstans med om det är ett riktigt bra jobb. Dock helst ingen mini-stad, har fått nog av småstäder.

Har du minsta lilla aning om ett ledigt jobb fr.o.m September så kan du väl slänga iväg en kommentar eller ett sms.

Är trött på att sitta fast i en semi-livskris så nu är det dags att försöka göra nåt vettigt av mitt liv. 

Inga kommentarer: