Leta i den här bloggen

måndag 23 april 2012

Half way there

Nu går jag alltså in på den femte veckan i vårutmaningen och har alltså snart kommit halvvägs. Här kommer en liten update: Jag känner mig nöjd med träningen, jag får in åtminstone tre pass på gym varje vecka, jag går promenader och kör crosstrainer hemma. På den fronten är det inga problem. Jag känner mig också starkare och fastare i kroppen än i början. Men, och det här är det stora Men:et i det hela, jag står helt still i vikt och mått. Jag fattar inte vad jag gör för fel eftersom inget händer på den fronten. Så sjukt tråkigt när jag anstränger mig så mycket.

Men det är väl bara att kämpa på och hoppas att det lossnar med tiden. Från och med nästa vecka ska jag köra superstrikt lchf i två veckor och hoppas på lite roligare resultat.

Imorn jobbar jag till sent på kvällen men ska försöka få till ett hemmaträningspass när jag kommer hem. Idag var jag förövrigt på Bodybalance som var lika härligt som vanligt.

Nu blir det duschen och sen sängen.

Godnatt!

Inga kommentarer: