Leta i den här bloggen

tisdag 24 april 2012

Morgonpromenad

Kom precis in från min morgonpromenad på 30  min. Var så trött och seg imorse så jag kände att jag behövde piggna till. Och vet ni vad? Det gjorde jag också. Vädret är verkligen perfekt promenadväder. Nu har jag massa energi som först och främst ska riktas mot att göra mig i ordning. Smink ska på och hår ska fixas inför jobbet.

Ikväll ska jag träna på Actic med Eveline. Det ska bli skönt att få ännu ett träningspass avklarat i början på veckan. Det är ännu ett tips från mig: Att träna i början av veckan så slipper man ha det som ett måste hängande över sig.

Vill ni förresten att jag skriver upp veckans träning eller är det ointressant för er? Jag gör det mest för att jag själv ska kunna hålla koll men skulle ju kunna skriva ner det någon annanstans istället. Säg till om det är supertråkigt så tar jag bort det :)


Nu: Kaffe!


Inga kommentarer: