Leta i den här bloggen

lördag 21 april 2012

Toppenkväll

Igår hade jag en fantastiskt rolig kväll. Först bjöds det på middag Lchf-style hos Kent och det var så gott att jag hade kunnat äta ihjäl mig. Efter all mat gick jag ner till Briggen och mötte upp mina fina kollegor. Det blev en kväll med gott vin, massa prat och ännu mera skratt haha. Hade så himla roligt!

Efter ett tag tröttnade vi på Briggen och sprang över till Morella. Ja, vi sprang eftersom vi försökte undvika en läskig man haha. På Morella blev det en cider och lite mer snack innan vi drog oss hemåt vid två-tiden.

Idag mår jag sådär. Är inte bakis men har ont i halsen och är så himla trött. Så idag blir det en lugn dag hemma. Ska iväg till min pappa en sväng och hämta lite papper och förhoppningsvis få lunch ;) sen ska jag bara tvätta, städa lite och slappa.

Är ju "gräsänka" (töntigaste ordet jag använt i min blogg ever) denna helg eftersom älsklingen är i Stockholm med sin familj. Skulle ju också följt med från början men med csn och allt annat som skulle betalas den här månaden så gick det inte. Tråkigt men så kan det va ibland.

Försöker ju planera in en solsemester med syster yster men det är ju sjukt svårt att hitta en tid som passar båda. Som tur är har vi inga större krav på destinationen. Sol, värme, shopping och fest är det enda vi kräver. Och att inte bo på lopphotell. Sen kvittar det lite vilket land det blir. Men jag är lite extra sugen på Grekland.

Jaja, nu ska jag ta tag i mig själv och gå ner och lägga i en tvätt (mardröm i detta hus) och sen göra mig iordning.

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: