Leta i den här bloggen

torsdag 26 april 2012

Egentid!

Nu har jag kommit hem efter en dag på jobbet. Var så hungrig så att jag trodde att jag skulle dö på hemvägen men efter en skål kesella med nötter känns det mycket bättre. Tänk vad lite mat kan göra.

Egentligen borde jag röja upp i köket och diska men jag tänker faktiskt strunta i det och bara ta det lugnt och pyssla om mig själv. Ska fixa naglar på både händer och fötter och lägga mig tidigt med nya numret av Plaza kvinna som är en ny favorit.

Imorgon jobbar jag 7.50-18.30 och sen ska jag eventuellt ut på middag med lite folk om jag orkar. Ska ju upp tidigt på lördagen och jobba också så det får bli en tidig kväll för mig i så fall.

Resten av helgen är ganska oplanerad. Ska träna på söndag har jag bestämt annars vet jag inte riktigt. Är sugen på att gå på bio på lördag men vi får se.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: