Leta i den här bloggen

söndag 22 april 2012

Early morning

Idag blev det en tidig morgon trots att jag är ledig. Fick snällt gå upp när älsklingens väckarklocka ringde vid 6 imorse. Kände att jag var en såå gullig flickvän vid den tidpunkten haha. Tur att jag fick åka med snälla Therese till Gamleby så jag slapp vänta på bussen i 25 min.

Nu har jag fått i mig lite frukost och sitter och planerar min vecka. Det blir en bra blandning av jobb, träning och roligheter. Ska på Bodybalance ikväll och är så peppad! Sen blir det två pass på Actic och ett par promenader på det.

På torsdag är det äntligen löning och det ska bli så skönt att kunna unna sig lite saker. Har seriöst slängt ut halva min garderob den här helgen så några vårkläder finns knappt kvar. Är sugen på färgglada pasteller, ljusa klänningar och höga klackar.

Nej, nu ska jag gå och ta fram dammsugaren och fräscha upp mitt hem lite.

Inga kommentarer: