Leta i den här bloggen

måndag 9 april 2012

Hej hej hej

Hoppas att ni har haft en bra påsk allihop för det har jag. Jobbade ju i lördags och efter det åkte jag ut till Överum och firade påsk med Dannes släkt. Jättemysigt och massa god mat och dryck. På Söndagen åkte vi in till stan och firade med min familj vilket också var jättemysigt och där fick vi ännu mer god mat. Letade även påskägg utomhus :)

Idag har jag och älsklingen mest slappat hemma hos mig. Vi skulle gått en sväng på stan men allt var ju stängt så det blev en kaffe på McDonalds och sen åkte vi och tränade. Förra veckans träning var ju katastrofalt dålig vilket bara kan skyllas på dålig planering och ännu sämre självdisciplin. Så nu är det skärpning igen. Ska börja skriva ner veckans träning igen så jag känner lite press att göra något.

Måndag: Gymmet: 45 min crosstrainer, 10 min powerwalk, mage
Tisdag: 
Onsdag: 
Torsdag: 
Fredag: 
Lördag: 
Söndag:


Förövrigt letar jag fortfarande efter en häst/D-ponny jag kan rida ett par dagar i veckan. Det skulle vara så himla kul. Jag saknar ridningen så mycket att det nästan börjar bli ett problem. Sen att hästvärlden är som den är också (stenhård) gör inte saken bättre. Allt jag vill ha är en vettig häst i ett stall med vettiga och trevliga människor, som inte ligger ute i bushen nånstans. Att det ska vara så svårt. Jaja, om ni vet någon som behöver hjälp med sin häst så kan ni väl hojta till. Är intresserad av alla typer av hästar sålänge de är friska och står i ett stall inom cykelavstånd från Västervik. Eller om någon har en häst och kan tänka sig att bara låna ut den för en liten uteritt nån gång?

Inga kommentarer: