Leta i den här bloggen

torsdag 5 april 2012

Tack och godnatt

Trött efter en hektisk dag på jobbet. Men allt gick bra så jag ska inte klaga :). Nu ska jag njuta av min lediga kväll och smygäta lite av påskgodiset. Imorgon är jag ledig (som typ hela övriga Sverige) och ska träna. Det ska bli så himla skönt!

Förövrigt har jag inga planer, trodde att jag skulle få lite extra kvalitetstid med min darling nu när det är långhelg men så blev det inte. Hatar att bo så långt ifrån varandra! Är grymt trött på det nu.

Just det, jag funderar på att ta bort "reaktions-rutorna" som ligger under inläggen eftersom de knappast används. Vad tycker ni? Vet ju att ni är en hel del som kikar in på bloggen varje dag, vill ni ha kvar dem eller är de onödiga? Ni kan väl klicka i gilla om ni vill ha kvar dem.

Godnatt!

Inga kommentarer: