Leta i den här bloggen

onsdag 18 april 2012

Evening darlings

Då kan vi lägga till en timmes promenad till dagens träning. Eftersom det va så fint väder passade jag och fina Linnéa på att ta en tur längs vattnet. Så himla härligt men det kändes i benen den sista biten. Nu känner jag mig så himla duktig.

Sitter och försöker att planera in en liten tripp till Åtvidaberg om ett par veckor där jag förhoppningsvis ska göra en rolig grej som jag velat testa ett tag. Så tråkigt att inte ha körkort och bil bara, man blir ju så bunden när man måste passa tågtider. Men men, det ska nog gå att lösa.

Resten av kvällen ska jag bara slappa i soffan och kolla på Grey's Anatomy och Game of Thrones. Imorgon blir det jobb 7.50 - 18.15 och efter det den efterlängtade bodybalancen på TR. Är så peppad!

Godnatt!


Inga kommentarer: