Leta i den här bloggen

onsdag 4 januari 2012

2012



Hej! Har ni saknat mig? Klart ni har. Jag har haft fullt upp med jobb och nyårsfirande så bloggen hamnade lite i skymundan. Men nu är jag tillbaka!

Nyår var toppen! Perfekt mat, dryck och sällskap gjorde det till ett av mina bästa nyår någonsin. Stort tack till Johanna och Robin som hade fixat det så bra.

Nyårslöften tänkte jag ju att jag skulle skippa i år eftersom jag aldrig kommer ihåg dem men det kan ju vara bra att ha några slags mål för året. Så här kommer mina mål:

- Tjäna pengar. Förslagsvis genom att jobba massor och leva snålt. Vill verkligen ordna upp min ekonomi nu.

- Hitta ett bra jobb med fast anställning/väääldigt långt vikariat. Antingen här eller någon annanstans.

- Fortsätta träna och äta hälsosamt. Just nu trycker jag i mig allt möjligt men det ska det bli ändring på.

- Börja rida. Saknar det så sjukt mycket.

- Börja GÖRA saker. Är så lat ibland att jag blir galen på mig själv. Nu ska jag hitta på mer saker med nära och kära.

- Må bra. Prio nr 2 efter att tjäna pengar. Jag ska göra mitt allra bästa för att må bra det här året. För det är jag värd.

Så. Nu vet ni mina mål. Bara att börja jobba på dem.

Inga kommentarer: