Leta i den här bloggen

fredag 30 december 2011

Godnatt!

Nu har jag tagit världens skönaste och längsta dusch. Behövde verkligen det efter den här äckliga förkylningen. Nu mår jag lite bättre, tack vare ingefärsteet som jag dricker flera liter av. Tror faktiskt att det hjälper. Nu är det bara massa snorighet kvar, usch för det men jag överlever.

Imorn är det nyår. Har ni några planer? Själv ska jag först till älsklingens mormor och fira hennes födelsedag och på kvällen ska vi va i Hälgenäs och fira. Blir nog skoj tror jag :) Problemet är bara vad man ska ha på sig. Funderar på samma klänning som juldagen men det känns lite tråkigt.

Den som lever får se och om jag är på bra humör kanske jag bjuder på en bild när jag bestämt outfit.

Nu ska jag torka mitt hår och sen kolla klart på Catch and Release.

Godnatt på er!

Inga kommentarer: