Leta i den här bloggen

torsdag 12 januari 2012

Biggest loser x4

Sitter och kollar på Biggest Loser Sverige. Så kul med en ny säsong! Jag är ju lite besatt av Biggest loser, eller som Daniel säger "Dina kära tjockisar" haha. Hur som helst tycker jag att årets deltagare är superduktiga. Att gå ner 16 kg på en vecka är ju helt sjukt. Ska bli spännande att se hur det går för dem.

Finalen för biggest loser i USA gick ju av stapeln idag också. Tycker att det är så himla kul att se hur mycket de har gått ner och hur nöjda de är med sig själva.

Själv har jag inte tränat på 3 veckor vilket är lite av en skandal. Men nästa vecka jobbar jag bara en dag så då tänkte jag ha en egen "Biggest Loser vecka". Ska få in massa träning och bättra mig ordentligt vad det gäller kosten. Inte för att jag tycker att jag är tjock utan för att jag vill behålla och förbättra den formen jag är i nu. Fick en så rolig kommentar idag av en av mammas vänner som inte sett mig på flera år: "Oj, du har tappat några kilo va?" Haha, kul att det syns i alla fall.

Förövrigt känner jag mig som the biggest loser ever på alla plan idag men det går jag inte in på. Ibland är saker bra och ibland är de skit helt enkelt. Hoppas på en bättre dag imorn.

Inga kommentarer: