Leta i den här bloggen

måndag 16 januari 2012

Årets första träningspass

Är nu avklarat. Kände mig lite ambitiös så det blev 1 timma och 45 min. Mestadels kondition men lite styrka fick jag in också. Är faktiskt väldigt nöjd med mig själv.

Jag skulle ju ha en januariutmaning men det glömdes bort i allt annat elände som varit denna månad. Så nu gör jag en veckoutmaning till mig själv.

Utmaningen går ut på att motionera minst 30 min varje dag den här veckan. Oavsett om det är ett träningspass som idag eller en promenad. Varje dag ska få sin halvtimma (eller mer). Sen ska jag äta nyttigt med mycket grönsaker och proteiner, lagom med fett och lite kolhydrater. Ska inte ha en massa förbud men minska ner på mitt godisätande i veckan. Får unna mig till helgen istället.

Det var nog det.

Inga kommentarer: