Leta i den här bloggen

måndag 23 januari 2012

Sick

För alla som vill veta kan jag meddela att jag är sjuk IGEN! Så jävla tråkigt. Förstår inte varför förkylningar gillar mig så mycket.

Annars har helgen varit bra. Fredagsmyste med mannen på fredagkvällen, gick ett varv på stan på lördagen följt av lunch hos pappa och sedan 20års fest hos Jenifer i Edsbruk. Hade jättetrevligt men kände mig som världens tråkigaste som inte riktigt orkade vara på topp, hade så himla ont i både huvudet och halsen. Snälla Maria följde mig hem redan vid midnatt och bäddade ner mig på deras soffa. Så himla snällt att vi fick sova över igen.

Söndagen var mysig trots att jag inte mådde så bra. Vi var kvar hos Johan och Maria eftersom någon (nämner inga namn) inte var körklar förrän 8 på kvällen. Såg massa bra filmer och bara slappade.

Idag mår jag SKIT! Huvudet gör ont och jag är så jävla snorig och igentäppt. Fräscht, jag vet.

Ska bara vara hemma idag och försöka bota det här så att jag kan gå och jobba imorn.

Inga kommentarer: