Leta i den här bloggen

onsdag 11 januari 2012

What now?

Härlig kväll med härliga människor och god mat som alltid på Briggen. Lite sorgligt att säga hej då till Anders men det är ju inte världens ände han flyttar till så det ska nog gå bra. Blir så himla sugen på att flytta jag också. Men det är ju inte bara att packa ihop sina grejer och flytta direkt. Vägrar göra som förra gången jag flyttade (satte mig på en buss och åkte till en stad jag aldrig varit i, bodde på en soffa osv.). Ska jag göra det igen ska det vara lite mer struktur på det. Jag ska ha någonstans att bo till att börja med haha.

Sen finns det ju andra faktorer som spelar in också. Frågan är ju bara vad som ska prioriteras. Jobb måste man ju ha och får man inget sånt i den stad man bor i är det bara att flytta. Sen kan det ju vara bra att se något annat än den här ankdammen också.

Nej nu ska jag inte bli bitter, det finns så mycket fint med Västervik, det gör det verkligen. Men ibland räcker det inte riktigt till.

Godnatt på er.

Inga kommentarer: