Leta i den här bloggen

måndag 30 januari 2012

I just can't see how I will ever get there...

Är INTE klar med listan. Jag har handlat, lagat mat, diskat och betalat räkningar. Sen tyckte jag att jag förtjänade en promenad och då gick jag ut. Kallt men skönt. Har hittat en ny runda som tar exakt en halvtimme så jag gick den. Sen slängde jag mig i soffan och kollade på 90210 och Housewives of Beverly hills.

Känner inte för att städa så jag tänker ta en dusch och göra något åt det faktum att jag ser ut som sju svåra år. Ser ut som jag känner mig och då är det illa.

Har haft en helt ok dag ändå. Men jag är ju som vanligt inte nöjd. Känns som att jag borde gjort mer. Åstadkommit något. Tagit mig framåt. Men jag sitter fast och just nu får jag acceptera att det är så. Allt kan inte vara bra jämt.

Saknar min älskling så fruktansvärt mycket ikväll. Jag vill inte ha det här avståndet längre. Vill bara vara nära.


Inga kommentarer: