Leta i den här bloggen

torsdag 12 januari 2012

Varning för pessimistiskt inlägg.

Om du är en sån som gillar bloggar där allt är fantastiskt, mysigt och underbart hela tiden kan du sluta läsa här och nu. Om inte så kom inte och säg att jag inte varnade er.

Idag är jag så jävla sur och tråkig som en människa kan bli. En riktig huggorm. Inget funkar som det ska och alla jävla människor jag pratat med idag har varit sura, otrevliga och allmänt ohjälpsamma. Kul start på dagen. Verkligen.

Sen måste jag packa ihop typ hälften av mina kläder och åka hem till någon annan och tvätta dem. Vägrar använde den här tvättstugan mer.

Orkar inte leta ny lägenhet, orkar inte leta nytt jobb när jag trivs där jag är, orkar inte bråka med a-kassa och försäkringskassa, vill inte börja plugga igen och jag vill verkligen inte gå på socialbidrag som verkar vara det enda alternativet.

Vad jag än gör så blir det fel i slutänden. Är så jävla trött på allt.

Inga kommentarer: